Românul nu-i român dacă nu poate fura ceva

După un deceniu și ceva de efort și timp investit, pot spune că sunt dezamăgit? Nu. Din contră. Sunt MÂNDRU că am realizat ceva care merită FURAT (chiar dacă acesta vă este oferit în mod gratuit). Și cum era de așteptat, munca nu mi-a fost furată de străini, ci de românul hapsân, care nu cunoaște limite, nici în bun simț, dar nici în alte cele.

Ce am realizat? Am creat un brand, care la o simplă căutare, întroarce pagina de căutare Google, integral populată cu brandul "Ciupercomania". Lucru care l-am remarcat nu doar eu ci și cei care mă urmăresc și au decis că este un bun moment de a profita de pe urma lui.

Dacă pot să îi spun "domnul", Eduard Vass are o reacție mai mult decât înțelegătoare la întrebarea dacă nu îi este rușine că a furat și uzează de identitatea creată de mine. Dânsul înțelege pe deplin însemnătatea cuvântului țăran și nu se ascunde să mi-l atribuie, având în vedere că într-adevăr tăranul este cel care muncește și trage la greu, dânsului nefiind necesară depunerea a nici celui mai mic efort, dar în același timp având dorința incomensurabilă de recunoaștere și culegere a laudelor. În acest sens detaliindu-și regretul uzurpării brandului furat prinrt-un mesaj atotcuprinzător, pe care vi-l prezint și vouă:




Cu sau fără reacția dânsului, nu este singurul care a realizat că este un bun moment de a profita de pe urma muncii altora. Și uita așa, mă trezesc și cu așa numită firmă fantomă "Ciupercomania", care face un pas în plus și din lipsă de imaginație, "împrumută" nu doar numele, dar și sigla, pentru că recunoașterea cere timp și efort, iar lucrurile astea nu sunt pentru românul muritor care nu are timp să se complice cu astfel de mărunțișuri.

Dar vorba aia, nici neamțul nu s-a învățat cu regulile că așa și-a dorit el. S-a învățat cu ele din cauza sancțiunilor aplicate. Poate e calea care trebuia să o abordez și eu din prima, fără să îi mai cer părerea distinsilor domni.

Dacă sunt sub o formă sau alta dezamăgit, nu sunt dezamăgit de către acești distinși domni (îi înțeleg, sunt români și au asta în sânge; sentimentul lor de împlinire e de nedescris după cîte o astfel de ispravă), ci sunt dezamăgit de cei care au luat parte la capodopera realizată de către aceștia. Cei care mi-au citit blogul, mi-au urmărit pagina de facebook, dar au tăcut și au participat la acesta.

Vă mulțumesc tuturor.

Niciun comentariu :

Vă rog fără comentarii anonime pentru că nu vor fi publicate!
Demonstrați ca dețineți coloană vertebrală!

Trimiteți un comentariu